Tóth László: Pszichológia a tanításban
Ez a könyv a pszichológiáról szól - pedagógusjelölteknek és pedagógusoknak. Célja, hogy tudományosan megalapozott ismereteket nyújtson rendszerezett formában a fejlődésről, a tanulásról, a motivációról, az értékelésről, az egyéni sajátosságokról, egyáltalán a pszichológiának az oktató-nevelő munkával összefüggő legfontosabb területeiről. Emiatt tartalmában és megközelítési módjában különbözik minden más, a pszichológiát bemutatni kívánó munkától. Tartalmában azért, mert arra koncentrál, amire a pedagógusnak szüksége lehet a pszichológiából, megközelítési módjában pedig azért, mert ezen ismereteknek a gyakorlati pedagógiai munkában, a tanításban való alkalmazását tartja szem előtt.
Mire ezt a könyvet áttanulmányozzuk, nem lesz kétségünk afelől, hogy a pszichológia hasznos segítőtársunk lehet a gyakorlati munkánk során. Szempontjai, felvetései új oldalról világítják meg a pedagógiai folyamatot, hozzájárulva ahhoz, hogy munkánkat hatékonyan, tanítványaink és önmagunk megelégedésére végezzük.
Mire ezt a könyvet áttanulmányozzuk, nem lesz kétségünk afelől, hogy a pszichológia hasznos segítőtársunk lehet a gyakorlati munkánk során. Szempontjai, felvetései új oldalról világítják meg a pedagógiai folyamatot, hozzájárulva ahhoz, hogy munkánkat hatékonyan, tanítványaink és önmagunk megelégedésére végezzük.
Ha felkeltette érdeklődésed a könyv, akkor megtalálod a könyvtárban, a 150 T76 jelzeten.