DFG Könyvtára

Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 7:15 - 14:30 Elérhetőség: dfgbibl@citromail.hu Szeged, József A. sgt. 118-120. Telefon: 62/620-180 24. mellék Facebook-on jelölj be!

Tímár Dóra: A boldogság küszöbén befejező rész

2011.01.12. 17:14 | bgabi | Szólj hozzá!

20. fejezet

Másnap megint a stúdióban voltunk, szinte egész nap.

- Mennyi az idő Alex?

- Mindjárt fél hat.

- Ugye nem baj, ha hatkor elmegyek? Adammel megbeszéltük, hogy találkozunk, és elmegyünk valahová.

- Jó, akkor majd én bent maradok még egy kicsit.

- Köszi. Majd valahogy meg hálálom.

Hamar eltelt az a fél óra, és alig vártam, hogy Adammel találkozhassak.

- Szia- pattantam be a kocsijába.

- Szia. Hogy telt a napod?

- Hmm. Lassan, de eredményesen. Nemsokára kész a CD. Még mielőtt kiadnánk, benne leszek egy tv műsorban.

- Ez jól hangzik. Gondolom, nagyon várod már.

- Igen, és te s ott leszel.

- Persze, de csak is a színfalak mögött.

- Tényleg, amúgy a vámpírok látszódnak a videókon, vagy a képeken?

- Elméletileg- kuncogott- Még sohasem próbáltam.

- Akkor itt az ideje- elővettem a telefonom, közelebb hajoltam Adam arcához, és csináltam egy képet.

Meglepődtem, mert Adam rajta volt.

- Jó lett- odanyújtottam Adamhez, és egyetértően bólogatott- És, mit terveztél mára?

- London Eye. Tudtommal még nem voltál rajta.

- Akkor menjünk, mert szoros időbeosztásaim vannak- vicceltem el a dolgot, majd elindultunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://dfgkonyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr242579292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása